Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

total

Saturday 2 July 2011

...

                                             Aku Suke Die ?! part 3


"Lisa ! alaa~ bile befday die ? kite nk wat pe ?" kata axra dgn malas . minah tu da tak bagi aku pegi takkan aku terhegeh-2 . tapi ape salahnye ek ? ish jatoh standard ! alaa~ jarang cume minah cun camni . heish~ fikirannye bercelaru . apesal mamat ni diam ? aku termenung die un termenung pe ? "woi ! ko asl diam ha ?! da mam pe ? " hisy die ni tepon org pastu org tnye diam pulak ! kata hati axra "yela syg~ baby tengah bersiap ni nak amek syg~! sekali aku shoot kepala kau brutau . kau nk ckp lme-2 pastu aku takyah pakai baju ? dok pakai tuala je ? " bentak zul . hish aku ngah sejuk nii . die ni tak kasi aku pakai baju pe ? hehe~ i know my body is slim n ensem like ronaldho ! ngeh-3 " ko x ckp ko x pakai baju . hehe~ tergoda tasha kalo nampak kau . hehe " usik axra " hehe~ aikss ! mcm mne ko tawu aku x pena ckp un aku suke die . kau psg bomoh eh ! " kata zul " huh ! drpde aku psg bomoh untuk ko lebih baek aku bomoh si Lisa tu ." "dahtu cmne ko tawu ? ha ! ha ! " kata zul sambil mengugut "haha ! mase aku gado ko main mate ghan die kan . pastu kad jemputan un die yg bg kt ko bukan Lisa pastu korang berdating kat PIZZA HUT dpn sekolah tu . kan-3 ? " kata axra sambil berketawa kecil " aa..aa..aa.. mne ad pandai-2 je . erm mmg kitorg kuar gi mkn tp bukan gi dating ! " suara nye yg tergetar-2 . "eleh~ ko pikir aku x dgr ko paggil die BABY pastu die ckp kao lembut laa GELI tau  pastu ko merajok pastu die wat bodo je n then die belikan ko aiskrim pastu korg da bebaik ! HAHA"kata axra sambil terbahak-2 "takpee kau . kau tengok bile kau kapel ghan Lisa . aku doakan kau macam tuu ! woi dahlaa ketawa tu ! aku da siap ni ko cepat sikit ! " kata zul dengan perasaan geram ppandai kau ngejek aku eh ? tggu bile ko kawin ghan Lisa jd MR.MAMA tp Lisa tu sotong tasha KAYU . tp tasha cute walaupun die tak sekaya Lisa n selembut Lisa . setia pulak tuu . eh dah pukol 9.00 malam eish mne pulak kunci ni . bisik hatinye


***********************************************************************************************************
dirumah Lisa
"wei ko bawak tak ? barang yg ko plan tu " kata axra yg beria-2 " of coz laa " kata zul smbil mncri-2 bygn natasha "wei dok ko tengok nurin.yani ghan kwn-2 gedik gile beb . tapi an Allah mcm bg kite same rate seyy geng diorg 17 geng kite 15 termasok kite 17 . ngee~ "
kata zul sambil melihat natasha termenong . alolo~ cian tasha termenog eh ? baby kt cni tkyh temenong . tengok je rupa ku yg menawan ini . kekeke~ "amboi-2 pastu Lisa ksygn aku nk ltk mne ?!" ish die ni yg plig cun jugak die nk tinggal " yela-2 kalo gitu pompuan satu lebih . aduhaii susah ni nnti sala sorg tuu rebut-2kan aku . yela~ akukan ensem " kata zul sambil mengangkat-2 kolar bajunye "kau takyah perasan la wei ! spnjg kite sekolah lame dulu . sape yg jd rebutan ? aku tau ! siap si aisah ghan erra tu gado rebot-2kan aku ." kata axra dgn megah . "tiap-2 ari mesti aku dapat surat lebih drpde ....? HAA ! Lisa ke tuu ?" lopong mulutnye melihat Lisa . tepegun melihat gadis itu menawan walaupun tak seksi seperti rakan-2nye yg lain . die memakai dress berwarna pink dan putih  . gelang tangan pink . jam pink . kasut putih pink . scraf puteh pink . rambot pink eh rambot itam hehe asyik semua pink . ishh kalo camnilaa kan~ putera bunian un suke ! heish~ tibe-2 ... 
"ehm-ehm . hello~ Do I care katenye tp dgn muke yg tebal die dtg ke majlis I . HUH ! " kata Lisa. ma oi mamat ni kalo tak kerana masetuu kite bergado da lame aku dating ghan kau . rambot kau ! WOW ! semadd gile . baju kau warna puteh pink same ghan aku ! muke kau badan kau rambot kau bibir kau gaya kau ! menusuk ke hati aku . eh lek der lek Lisa bawak bersabar jgn jd org gile . alamak~ aku tengah angau die pegi senyum pulak kat aku . aduhaii~ cair wa kalo camni "saye sebenarnye nak minta maaf kerana telah wat salah . harap . awak maafkan saye " hehe . cantik bagaimana dendam tetap dendam . jahatnye kau~ sepatotnye die daa buat baek buat la baek~ mane ade die buat baek die perli adelaa~ ish nak tak nak tak . aaa! we has to be gentleman ! tetap pada pegangan jgn klh pde pompan ! "HUH ! ley caye ke ? " kata Lisa sambil menjeling tibe-2 axra mengambil hadiah dan bungkusannye sgt cute ! apelaa hadiah tuu ? "nah untuk u ~~" sambil memandang Lisa . hehe~ pandainye aku berlakon . haha ! aku rase mcm nak terkeluar je ketawa aku nii tp takleh lek der biar kau ketawa dlm hati . HAHA ! muke die cam cair babe "aa .. erm . " kata Lisa sambil mengambil hadiah itu . mesti adiah die special coz die ni un ank tan sri gak . eish~ malunye nk bukak tp ramai yg tengok n diorg cm suwo bukak je . hehe thanks axra . MUAh tibe-2 sesampai aje tangannye seperti ade yg bergoyang-2 . die membuka kotak itu tibe-2 ade beberapa benda yg melompat ke arahnye "CICAK !!!!!!!!!!!!! AaaaAaaa !!! " die mengibas-2 bajunye dan menjerit sekuat hati . inilaa~ haiwan yg di takuti sejak kecil . die seperti hendak menangis ketika rakan-2nye mempertawakannye . orang yg paling ketawa kuat seperti pontianak adalah "AxRA HAFIZI KAU NI MEMEMANGKAN ! " jerit Lisa sekuat hati " HAHA . ish cicakgurlz . sian kau mulai harini ko kne hati-2 ghan getah or lastik . HAHA " kata axra sambil ketwe tebahak-2 . YA ALLAH ko kuatkanlah imanku tibe-2 lisa mendapat satu akal jahat ketika memandang kearah swimming pool ksygnnye itu . die tersengih lalu .............? -Bersambung-

jangan lupe click ya . and comment la sikit !

0 ulasan:

Post a Comment