Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

total

Friday 1 July 2011

-->


                                                                      Aku Suke Die Part-2

"plan ?! plan ape dok ?" kata axra . sambil membuat muke selenge . "atoyaiii mamat ni cam tak tawu pulak . setiap benda didunia mesti ade balasan so ...? HEHE sblom aku bgtaw kene ade jeng-3 " kata zul sambil mengayat-ayatkan kata-2 nye . " poyo la lu ! mentang-2 aku kaye semua benda nak kene bayaran !  HAA ! kau nak ape ? nnti aku bagi " kata axra sambil menjeling zul . ade aje jantan ni tulaa~ laen kali jadi anak tan sri . jangan jd anak datok ! heish~ tengok macam aku ni . hehe perasan pulak HEHE . " lek luu~ aku bukan amek duit tu untuk aku tapi nanti aku belikan kau jugak " kata zul yg hendak memberikan penjelasan kepada rakannya . " apesal pulak ? benda ape ko nak beli untuk aku ? " kata axra sambil terpinga-pinga . " macam nilah .................."  mereka berbisik-bisik . lalu Axra mengia-iakan kata zul "bagoss der ni bukan care curi aty die je ni tapi curi jantong sekali confirm minah tu nnti msok hospital sakit jantung ! hehe~" kata axra yg suda berfikiran negatif dan kejahatan . " tapikan dok~ ko nk ngurat die ke nak sakitkan aty die ? ko tnye plan nk tackle . tp yg aku bg ni plan REVENGE dok~" kata zul . " Minah tu der wa da tackle konfirm break punye ! ko pikir aku gile nak syok kt minah cm tuu ? " kata axra sambil mengambil gambarnye menggunakan c3 berwarna pink . " eleh tak syok ! tp ko gi usha die td apsl ? ko kene tawu beb kite baru 6 bulan kt school ni . takkan nk cr psl kalo ye un tggu laa taon dpn tpppii taon dpn x jumpe lagi daa erk ? HEHE~ " kata zul sambil membuat muke bengongnye . "kau ni memang dasar blur tolla . haish aku usha die sbb aku pikir die uw ala-2 gadis melayu . faham ?! eh loceng daa bunyi aa jom r blah !" kata axra sambil mengambil begnye lalu beredar dr situ . 
**************************************************************************************************
esok ->

"
announcement!
07/23/2011 or tommorow  is my birthday. so I would like to invite everyone. but only one that can not be there he is  Mohd axra Hafizi! "kata Lisa sambil menguntumkan sebuah senyuman . " erk ? hello~ do i care ! i do not wonder too la babe !" kata axra yg bengang ketika wanita itu memalukannya dihadapan orang ramai . "ooo it will be fine! I like it most, if i'm not see your face 1 hour ! HUH ! serve ur right " kata Lisa .saje kau nak sakitkan aty aku semlm kan ? pastu kau kebas nombor satu aku . and semua orang backup kau ! semua cikgu syg kau ! sekarang kau rasekan triple aku bagi kat kau ! kata hatinye . " HUH ! aku tawu laa kau tuu sekarang mempunyai masalah wanita atau yg jelas adalah period . or kau nak makan pisang ! kalo ye un kan takyah nak cr psl ghan orang ! " kata axra . PERIOD ! what ? he means periods ? camne die tawu . grr~ pisang ?! eish mmg nk kene ! "woii ! " bentak Lisa . " malas aku lyn kau nilaa~ tgok tu taulaa mata tu cam minah korea ! sepet ! bibir cam monyet ! xyahlaa nak menunjuk !~"hehe . pdn muke tp kan bile die mrh muke die merah bibir cam selena gomez pastu die mencengkak pinggang sambil menuding jari cam mak aku . HAHA cun tol arh minah ni . " kau jgn cr psl ! " jerit Lisa . " wekk~" kata axra sambil menjuih lidah lalu berlari seperti pemburu mengejar binatang . "HUH!siap kau nanti kalo aku dapat kau aku cincang kau hidup-2 !" kata Lisa sambil menarik nafas kerana penat mengejar mamat sewel tuu .
************************************************************************************************
"Papa pakai baju cantik-2 ni nak pegi mane ? mama un same gk , nk gi ane ?" tanya axra . " kenapa kamu nak ikut ke ? papa ghan mama nak pegi bercuti with staf-2 " kata mama nye sambil menguntumkan sebuah senyuman kepada suaminye " bercuti ?! dahtu malam ni axra tinggal sorg ?! " kata axra sambil membesarkan mata . "yela~zul kan ade . ajaklaa die ." kata mama nye sambil memkai anting-2 . Bingit tol aku ghan mama ni . sesedap aty die aje pegi jalan-2 aku un nak ikut jugak . HUH ni mesti pergi overseas ni . perhh~ kalo bukan  SPM da dkt daa~ lame aku ikot mama . heish . tibe-2 enset ku berdering "hello sape ni ?" kata axra sambil melihat mama dan papanye berpelukan . grr~ tak malu ! "ni aku zul wei ley tak,  skang ko siap-2 nnti aku amek ko gune kereta abg aku ?! " pinta zul "asl ? nk gi mane dok ? wei dok pkol 8.30 mlm deerr~ sekali-sekale aku nk jugak tidur awal time-2 cuti ni" rungut axra "ape sehh mamat ni kau lupe ke ape ? woi yg plan kite yg psl Lisa tu laa ...?" ........................................................ -bersambung-

jangan lupe click ya . and comment la sikit !

0 ulasan:

Post a Comment